Opona Continental eRuban Plus Reflex 29 x 2.60

Cena: 134,00 PLN
Sklep: Rowerzysta
Kod ean: 4019238048810
Więcej w kategori:

Oceń produkt

Średnia ocen 4 / 5. Liczba ocen 1

Ten produkt nie był jeszcze oceniany

[ess_post]

Kod produktu: 0150560
Rozmiar: 29 x 2.6
ETRTO: 65-622
EPI: 3/180
Typ opony: drutowana
Model: eRuban Plus
Odblaskowy pasek: TAK
Waga: 970g
Ciśnienie: 44 PSI

Przeznaczenie:
City/trekking
eSUV
eCity/Trekking Street
Technologie: Plus Breaker, Pure Grip Compound, PolyX Breaker, E50 Opona Continental eRuban Plus 29 x 2.60

Kod produktu: 0150560
Rozmiar: 29 X 2.60
ETRTO: 65 – 622
EPI: 3/180
Typ opony: drutowana
Model: eRuban Plus
Marka: Continetal 
Kolor: czarny
Waga: 970 g 
Ciśnienie: 44 PSI

PUREGRIP COMPOUND – Technologia oparta na związkach krzemionki, pierwotnie miała znaleźć zastosowanie na rynku wyczynowym, ale po intensywnych badaniach w naszym zakładzie w Korbach opracowano zaawansowaną nową mieszankę o wyjątkowej przyczepności i właściwościach terenowych. Ta nowa mieszanka gumowa o  nazwie „PureGrip”, plasuje się tuż za naszą mieszanką BlackChili i jest stosowana w naszych wyczynowych produktach zarówno w sektorach rowerów szosowych, jak i górskich. Zapewnia doskonałą przyczepność, jest długotrwała i bardzo wytrzymała.
PolyX Breaker Niezwykle wytrzymałe włókno poliestrowe o ciasnym splocie. W ten sposób uzyskuje się bardzo dużą gęstość, która nie tylko czyni PolyX Breaker bardziej odpornym na ciała obce, ale także jest szczególnie odporny na przebicia. 
Plus Breaker Pomiędzy bieżnikiem a osnową zastosowano ochronę przed przebiciem z wysoce elastycznej specjalnej gumy. Ta ochrona przed przebiciem skutecznie zapobiega przedostawaniu się wszelkiego rodzaju ciał obcych do dętki. 
E-bike ready (E50) Wszystkie opony są przystosowane do standardowej prędkości co najmniej 25 km/h. Opony oznaczone e50 są też odpowiednie dla rowerów elektrycznych ze wspomaganiem do 45 km/h Dzięki wysokiej jakości konstrukcji ochrona przed przebiciem jest wysoka, a opór toczenia niski, co zapewnia ochronę przed przedwczesnym zużyciem spowodowanym dodatkową siłą napędową.