Hamulec tarczowy hydrauliczny Shimano tył M6100 1700mm
Zestaw tylnego hamulca hydraulicznego Shimano M6100
Producent: Shimano
Grupa: Deore
Model: BR M6100
Zastosowanie: MTB, Cross Country, All Mountain
Rodzaj hamulców: Hamulce tarczowe hydrauliczne
Mocowanie zacisków hamulca: Post mount
Płyn hamulcowy: Shimano mineralny
Długość przewodu: 1700 mm
Hamulce są zalane odpowietrzone i gotowe do montażu
Dźwignia hamulca:
materiał: aluminium anodowane i lakierowane
dźwignia: 2-palcowa
regulacja odległości klamki od kierownicy
przewód hamulcowy: SM-BH90-SBM
technologie: I-Spec EV (mocowanie manetki do kierownicy za pomocą jednej obejmy), Mechanizm Servo Wave
Zacisk hamulca:
materiał: aluminium
konstrukcja: 2-częściowa
tłoczki hamulcowe: 2
klocki: G03S żywiczne (w zestawie)
zalecana tarcza hamulcowa SM-RT54, SM-RT56, SM-RT64, SM-RT66 (brak w zestawie)
kompatybilne z technologią Ice-Tech
odpowietrzanie jednokierunkowe, technologia One Way Bleeding
ISPEC:
Zintegrowany system mocowania dźwigni przerzutki i hamulca. Zapewnia on lepszy wygląd, więcej miejsca na kierownicy i mniejszą masę.
ICE TECHNOLOGY:
Ścieranie się tarczy i klocków (na przykład podczas hamowania na długich zjazdach) pogarsza skuteczność hamowania. Firma SHIMANO zastosowała tarcze ICE TECHNOLOGIES oraz klocki ICE TECHNOLOGIES w celu doskonałego chłodzenia i stałej wydajności. Platerowana tarcza hamulcowa składająca z trzech warstw: stali nierdzewnej, aluminium i stali nierdzewnej gwarantuje lepsze odprowadzanie ciepła. Klocek ma dodatkowo użebrowanie rozpraszające ciepło. Warstwowa tarcza i ożebrowanie rozpraszające ciepło wydłużają okres eksploatacji klocków, redukują hałas i zanik siły hamowania oraz są lekkie.
ONE WAY BLEEDING:
Technologia „ONE WAY BLEEDING” została opracowana z myślą o łatwym i szybkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Prowadzenie przewodów olejowych w układzie zostało uproszczone w celu zapobieżenia uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie.
Jednokierunkowe prowadzenie oleju w połączeniu z lejkiem i olejem mineralnym tworzy łatwy i czysty układ odpowietrzania.
SERVO WAVE:
Po naciśnięciu dźwigni hamulca SERVOWAVE początkowe działanie linki jest szybkie, tak że konieczny jest jedynie niewielki ruch dźwigni, aby doprowadzić do kontaktu klocków z tarczą hamulcową. Czynnik zwiększający siłę działa błyskawicznie przy kontakcie okładzina-tarcza, dzięki czemu większy skok dźwigni daje większą siłę hamowania przy lepszej kontroli.
Wersja OEM – bez firmowego opakowania.